Kullanıcı adı:   Şifre:     Şifremi Unuttum
  Yeni Üye
Adres: ESGUC 
1234 E-mail: esgucotogaz@gmail.com
  Hesap no: ---
Prins Ürün Açıklamaları,eskişehir otogaz,esgüç,esguc otogaz,eskişehir prins Tarih / 27-02-2012

• R67-01 ve CSA homologludur • Kompakt dizayn: Ø125*95mm • Sağlam dizayn: 60 bar patlama basıncı ile test edilmiştir • Siyah anodize alüminyumdan imal edilmiştir • Membranlar ve Vulkanize Conta ve O-ringler: -30ºC ile +120ºC arasındaki sıcaklıklarda • değişik şartlar altında test edilmiştir (diğer spesifikasyonlar isteğe bağlıdır) • Basınç fazlası 6 mm hortum kanalıyla giriş manifolduna yönlendirilir • Ayarlanabilir basınç: 1,7 –2,6 Bar • Tek kademeli valf ile sistem basınç kontrolü. • Sistem basıncı manifold giriş basıncından (MAP) bağımsızdır. (Bu durum enjektörün lineer akış karakterinden kaynaklanmaktadır). • Opsiyonel MAP bağlantısı. (turbo şarjlı motorlar için). • Diğer tek kademeli regülatörlere kıyasla çok stabil dinamik basınç davranışı. • Standart ve yüksek debili kesme valfi seçenekleri • Entegre sıcaklık sensoru. (NTC rezistörü, 20°C’de R=2500 ohm).

Her silindirin giriş manifolduna LPG enjekte eder. Dünyanın en büyük enjektör üreticilerinden Japon Keihin Corp.tarafından Prins işbirliğiyle geliştirilmiştir. Enjektörler OEM(Orijinal Parça İmalatı) kalitesine ve güvenirliğine sahiptir.

Enjektör Raili

  • R67-01 ve R110 homologasyonu.
  • PA6 fiberglas ile güçlendirilmiş plastik yapı.
  • Yalnızca sağ versiyonu vardır. Gerekirse montajcı tarafından sağ versiyondan sol versiyona çevrilebilir.
  • Etkileyici görünüm.
  • Hafif ve kompakt yapı.
  • Kolay montaj.
  • Sevkiyattan önce fabrikada monte edilir ve kaçak testi yapılır.
  • 2, 3, 4 veya 5 silindirli gruplar.


Enjektörler

  • OEM(Orijinal Parça İmalatı) kalitesinde enjektör.
  • Hizmet ömrü en az 290.000.000 çevrim veya 240.000 km -> 2 yıl sınırsız garanti!
  • Mükemmel lineer akış aralığı (minimumdan maksimum akışa doğrusal %2 hassasiyet). 1.25 ms’ye kadar çok hızlı açılıp kapanma özelliği
  • Düşük direnç 1,25 Ω.
  • Silindir başına 9 kW’tan 45 kW’a kadar motor kapasiteleri için 5 ayrı boyutta enjektör (örn:3 silindir 27 KW, 10 silindir 450 KW).


VSI sistemi ECU tarafından kontrol edilir.

  • LPG R67-01, CNG R110, ve E markası onayları
  • 3 versiyon: 4, 8 ve 10 silindirli
  • Tüm yeni geliştirmeler, önceki modellerle uyumlu
  • Yüksek düzeyde güvenilir
  • Motor sinyalleri, petrol enjektörleri, devir (rpm), MAP, Motor suyu sıcaklığı, vs. ölçümü
  • Selenoid kontrolü
  • Enjektör kontrolü
  • Benzin enjektörlerinin kesilmesi
  • Yakıt seçeneğinin gösterilmesi
  • Diyagnostik program ile iletişim
  • 10 silindire kadar Enjektörü kontrol edebilme
  • “Kapalı döngü (Peak and Hold) esasına göre çalışan enjektör sürücüleri
  • Enjektör diyagnostiğinin sürekli izlenmesi:
    • Aşırı yük
    • Sürücü sıcaklığı
    • Kısa devre
    • Yüksüz
  • Diyagnostik, servis ve parametre yazılımı Windows 98, 2000, XP ve Vista yazılımları ile çalışır
  • CAN-kontrolörü (2.0b) OEM CAN-veriyolu ile iletişim sağlar
  • Komple kablo donanımı: basit ve etkili montaj için renk kodları, metin ve rakamlar


Bu cihaz enjektörlerin zarar görmemesi için yakıtı filtre etmektedir. Filtre ünitesinde yakıt için basınç/ısı sensoru de bulunmaktadır.

  • Filtre bir 0-4 bar basınç sensoru ile çalışır.
  • PA6 cam elyaf ile güçlendirilmiş plastik yapı.
  • Kolay filtre değişimi. Uzun filtre ömrü. (Filtre değişimi her 20.000 km’de bir yapılmalıdır.)
  • Tek ve çift çıkışlı versiyonlar


VSI-sistemi tarafından kullanılan yakıt anahtarı aşağıdaki fonksiyonları kontrol eder:

  • Yakıt seçimi
  • Yakıt seviyesi izleme.
  • Hata raporlama.

Dokunmatik tuşla benzinden LPG’ye veya LPG’den benzine geçiş sağlayan ve aynı zamanda tanktaki yakıt seviyesinin izlenmesini sağlayan LED göstergeler içeren yakıt anahtarı bulunmaktadır. LPG seviyesi çok düşük ise yedek yakıt LED’i yanar. LPG tankının boşalması nedeniyle otomatik olarak benzine geçilmesi durumunda, sürücü sesli olarak ve yanıp sönen LED uyarılır.


Kesme valfı
Bu emniyet cihazı sıvı LPG akışını kesmek için kullanılır. Doğrudan regülatöre monte edilir.

İki türü vardır:

  • 135 kW motorlara kadar 6 mm bakır boru ile birlikte standarttır.
  • 8 mm bakır boru ile birlikte 135kW ve daha güçlü motorlar için yüksek akış kapasiteli model
  • 3.2 mm’den 5.2 mm’ye genişletilen iç çap.
  • Bobin standart kesme ile aynıdır.
  • Pilot mekanizmalıdır
  • Esnek pozisyon (180 derece döndürülebilir).

Multivalf

LPG tankı üzerine monte edilen servis vanasıdır.

  • LPG tankı üzerine bağlanmaktadır,
  • Tanka gaz dolum işlevi yapar,
  • Dolum limitini ayarlar,
  • Tanktaki yakıt seviyesini gösterir,
  • LPG’ yi motora gönderir,
  • 27 bar basınçta açan basınç emniyet valfi ile tankın içerisindeki aşırı basıncı tahliye eder,
  • Herhangi bir nedenden dolayı, motora giden borular delinirse gaz çıkışını keserek emniyeti sağlar.


ValveCare, yalnızca Prins sistemleri için geliştirilen özgün bir katkı dozlama sistemidir. Özel formüllü katkının motora doğru dozda verilmesini sağlayan ValveCare, supabın ve supap yataklarının zamanından önce aşınmasını önler. Sistem, LPG ve CNG gibi alternatif yakıtlarla çalışabilen her tür içten yanmalı motor için uygundur.

Neden ValveCare?


Bazı motorlarda supap ve supap yatakları LPG ile çalışırken yıpranmaya karşı daha duyarlıdır. ValveCare dozlama sistemi sayesinde LPG ile birlikte ihtiyaç duyulan katkı, basınç altında motora enjekte edilir. Böylece supaplar ve supap yataklarında aşınmanın önemli ölçüde önlenmesi sağlanır.

ValveCare nasıl çalışır?

ValveCare dozlama sistemi, bir dozaj pompası ve bir dozlama ünitesinden oluşur. Motor LPG’ye geçer geçmez dozlama pompası çalışır ve ValveCare katkısı basınç altında dozlama ünitesine akmaya başlar. ValveCare dozlama ünitesi, ValveCare katkısının tüm silindirlere (10 silindire kadar) %100 eşit düzeyde yayılmasını sağlar.

ValveCare şişesi boşaldığında; araçtaki Prins sistemiyle iletişim kuran ValveCare, gösterge panelindeki Prins anahtarı aracılığıyla sürücüyü sesli olarak uyarır. Şişe boşalmışsa sistem, motorun en iyi şekilde korunmasını sağlamak amacıyla 60 dakika sonra otomatik olarak benzine geçer. Bu durumda, sürücü boş şişeyi kendisi değiştirebilir veya yetkili Prins bayisine gidebilir.

Katkı dozu, motor yüküne ve anlık yakıt tüketimine göre belirlenir. Dolayısıyla, turbo şarjlı motorlar da dahil olmak üzere, uygun miktarda enjekte edilen katkıyla, motorun daima korunması sağlanır. Üstelik her zaman için doğru miktarda katkı enjekte edildiğinden, katkı maddesi tüketimi oldukça ekonomik düzeydedir.

Montaj


ValveCare dozlama sistemi, Prins sistemi bulunan herhangi bir araca yetkili Prins bayilerinde kurulabilir. Katkı dozu motor yüküne ve anlık yakıt tüketimine göre belirlendiği ve her silindire %100 eşit dağıtıldığı için ValveCare benzersizdir.


Avantajları

  • Prins sistemi bulunan tüm motorlarla uyumludur.
  • Gerçek LPG tüketimine oranla doğru dozda ValveCare katkı enjeksiyonu sağlar.
  • Tüketim oranları ekonomiktir.
  • Supap ve supap yataklarının aşınmasını önler.
  • Tam otomatik çalışır.
  • Turbo şarjlı motorlara uygundur.
  • Ağır yükler altında dahi optimal performans gösterir.
  • Benzersiz dozlama ünitesi sayesinde, ValveCare katkısı tüm silindirlere eşit dağılır.
  • ValveCare katkısı tükendiğinde sürücü, Prins sistemi tarafından sesli olarak uyarılır.
Arkadaşına Gönder
Paylaş
YORUM YAP TÜM YORUMLAR
        YORUMLAR
Bu habere ilk yorumu siz yazabilirsiniz...
"BİLGİLENDİRME" KATEGORİSİNDEKİ TÜM YAZILAR
4 Haber5...hit: 3471
4 Haber4...hit: 3342
4 Haber1...hit: 3109
4 Sıkça Sorulan Sorular...hit: 1856
4 Neden Lpg?...hit: 1920
4 LPG nedir?...hit: 1916
4 LPG nasıl üretilir?...hit: 2601
ANASAYFA ANKET E-KİTAP LİNKLER HAKKIMIZDA Z.DEFTERİ TÜM DUYURULAR SORU-CEVAP GAZETELER
Tasarım & Yazılım Yalçın ALBAYRAK Kullanım Sözleşmesi
www.esguc.com.tr